zondag 10 juli 2011


Oei oei, lang niets gepubliceerd zie ik. Wel weer in Noordwijk geweest dit jaar. Erg gezellig en veel oude bekenden ontmoet!  Veel wind dit jaar en af en toe stevige buien, maar dat mocht de pret niet drukken. Hierboven een van de strandgezichten die ik maakte en een actiefoto op een avond in de tent met een jazzduo en model uit Naaldwijk .
Hierboven een in de tent gemaakte foto van mij en Wiedad, een Iraakse kunstenaar die dat land ontvluchtte omdat hij het hoofd van  de toenmalige leider niet inspirerend genoeg vond om iedere dag te schilderen. Toen hij zich ziek meldde werd dat  anders uitgelegd .
Hier ben ik in de weer met een portret van de burgemeester van Noordwijk, de heer Groen, als ik het goed onthouden heb, die helaas de toch al krap bemeten tijd deels SMS-end doorbracht. Enfin, als oefening was het aardig om te doen.

En last but not least sta ik hier met Mariska bij de ingang van de tent op de boulevard.. Zij heeft me naar Noordwijk ( en Apeldoorn ) gepraat en daar heeft ze goed aan gedaan!
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten