zaterdag 28 juli 2012





Hoog tijd om weer wat nieuws op dit artistieke dagboek te zetten. Eerst maar Noordwijk, waar ik voor de derde maal aan het festival heb meegedaan. Met dank aan Mariska voor de foto's en het bewaren van mijn niet verkochte schilderijen!




Meegedaan met de masterclass van Jim Harris die zelf vreselijk goed kan schilderen, maar om nu te zeggen dat ik er veel van opgestoken heb, mwah... Hij liep nog wel even met zijn schone kleren tegen mijn vuile kwast aan...of ik zwaaide iets te uitbundig met die kwast, ik mag het kwijt wezen. Weer een prima week.!

 Hierboven het enige werk dat ik heb verkocht, gemaakt op een dag met windkracht 7. Hoe heet het, Roos Schuuring zie je in de verte met een mede artiest. Die stonden echt in de volle wind.

In de luwte van een duinrand bleef de ezel net overeind: zicht op de bloemenvelden ( zonder al te veel bloemen dan) tussen Noordwijk en Noordwijkerhout.

Een stukje van een strandtent met - ik zal het er maar bij vertellen- een soort hangtafels.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten